sobota, 11 kwietnia 2015

Prolog

perfekcja (pɛrˈfɛkʦ̑jja)
"doskonałość, cecha tego, co jest perfekcyjne"

Czy ona istnieje? Ludzkie życie. Jest takie delikatne, takie kruche-- łatwe do zniszczenia. Potrzebuje jej. Tej jedynej. Idealnej. 

Internet. Idealne miejsce stworzone dla psychopatów. Zawsze musiałem wyjść z budynku, żeby je znaleźć. Już nigdy więcej. Okłamują mnie. Każda z nich ukrywa swoje wady. Dlaczego? Czy którakolwiek jest prawdziwa? Potrzebuje kogoś, kto jest prawdziwy. Kogoś, kto zrozumie. Zapłacą. Zapłacą za wszystkie swoje kłamstwa. Jedna po drugiej.

Poznałem ją. Znalazłem ją na portalu randkowym. Jest piękna. Najpiękniejsza. Jest zraniona. Cierpi z tego co jej zrobiono. Cierpi z powodu zaginionej siostry. Czy to będzie ona? Czy ona jest tą jedyną? Moją perfekcyjną? Czy przejdzie mój test? Jest idealna. Nie udaje. Nie okłamuje. Jest sobą.


 To ona.

***

Zbierałam się do napisania prologu już od kilku dni (chociaż głównie przesiedziałam te kilka dni nad tworzeniem szablonu i CSS), chociaż mógłby wyjść mi lepiej. Jest to tylko krótki wstęp, nie chcę zdradzać zbyt dużo, gdyż opowiadanie (zresztą jak serial!) będzie pisane, żeby zdradzić jak najmniej do tego kim jest zabójca. Mimo, że fabuła jest zaczerpnięta serialu, wiele rzeczy zostanie zmienionych, dlatego nie musi skończyć się tak jak serial. Niedługo dodam zwiastun i opis fabuły. Okej, nie chcę nic dalej przedłużać, chciałabym abyście powiedzieli mi co sądzicie o prologu i jeżeli chciałbyś być informowany o nowych rozdziałach, po lewej stronie jest podstrona "Informowani" i tam zostawcie na siebie namiary :) Do 1 rozdziału! 
@stayjstins

15 komentarzy:

  1. świetnie się zapowiada
    czekam na rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na 1 rozdział ;). Bardzo mnie to zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie z poprzednikami może być ciekawie zaczne tu zaglądac mam nadzieje że nie zawiedziesz i opowiadanie z każdym rozdziałem bedzie wciągać ;)
    życzę weny i niezliczonych pomysłów do następnego ;)
    Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super czekam na kolejny ;)
    <3 ;****

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalny pomysł na bloga! I :)) Pozdrawiam i nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! <Kaśka;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Tajemniczo i bardzo ciekawie. Czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  7. prolog jest bardzo fajny tylko szkoda że taki krótki. Wygląd bardzo pasuje do tematyki opowiadania. Pozostaje mi życzyć powodzenia w tworzeniu rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Świetnie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolog nie mówi za wiele...
    Ale liczę na ciekawy ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prolog świetny dlatego chciałabym nominować cię do Liebster Blog Award, więcej na http://malecszklanypantofelek.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczyna się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłam tego bloga na jednym ze spamów i od razu przykuł moją uwagę.
    Czemu?
    Od razu widać, że masz klasę. Że umiesz dobierać słowa, a poza tym TA TEMATYKA. Kocham coś takiego. Uwielbiam.
    I wierzę, i mam nadzieję, że będzie ciekawie i że mnie nie zawiedziesz.
    To co, pierwszy rozdział? :) Już lecę!

    _______________________________________
    Zapraszam do siebie :)

    Miejsce, gdzie ciche słowa chowane przed wszystkimi, w końcu mogą być wypowiedziane.
    http://silent-words-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń