czwartek, 16 kwietnia 2015

Liebster Blog Awards

Wow, na początku chciałabym powiedzieć, że nie spodziewałam się nominacji do LBA. Jest to mój pierwszy raz i dodałam dopiero prolog, a już znalazła się osoba, której się to spodobało i mnie nominowała. Tak mi się milutko zrobiło jak to zobaczyłam, że nie wiem. Zaczęłam nad tym pracować wraz z rozdziałem (który pojawi się zaraz po tej notce!), ale mimo to, moje odpowiedzi pewnie byłyby lepsze. Zostałam nominowana przez Królewnę Śnieżkę z bloga malecszklanypantofelek. No to co, no to lecę z pytaniami!


1. Ulubiona książka?

To znaczy, uwielbiam wiele książek, naprawdę. Gdybyście zobaczyli moją półkę, jest ich od groma i gdybym miała wystarczająco czasu, przeczytałabym je wszystkie na nowo. W tej chwili myślę, że moją ulubioną byłaby pierwsza książka z serii Dollangangerów, "Kwiaty na poddaszu" autorstwa Virginii Andrews (chociaż również uwielbiam serie Darów Anioła i książki Johna Greena!)

2. Jakie są twoje uczucia, kiedy ulubiony bohater umiera?

Szczerze, to jest to wszystko negatywne. Od nienawiści do scenarzystów do ogromnego smutku, ale kończy się na tym, że płaczę, a przez następne kilka miesięcy oglądam fanvidy (szczególnie z Allison Argent!) i zaczynam serial (lub cokolwiek to jest) od nowa.

3. Dlaczego ludzie w dzisiejszych czasach nie są szczęśliwi?

Myślę, że dlatego, że wiele narzekamy i szczerze mówiąc, większość z nas po prostu szuka czegoś, co by sprawiło, że jesteśmy nieszczęśliwi. Głównie to my sami jesteśmy powodem naszego nieszczęścia.

4. Jaka jest twoja najważniejsza wartość w życiu?

Bądź szczęśliwa, nie patrz wstecz i żyj chwilą. Nie przywiązuj uwagi do tego co inni o tobie mówią, pamiętaj, żeby siebie kochać, bo najważniejsze jest to, abyś ty akceptowała siebie.

5. O której chodzisz spać?

Zależy. Zazwyczaj w tygodniu między 22-23.

6. Jak masz na drugie imię?

Nie mam :)

7. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?

Psy!

8. Co sądzisz o malarstwie abstrakcyjnym?

Uwielbiam je. Naprawdę, kocham patrzeć na obrazy abstrakcyjne i często tworze swoje własne, ale trzymam je w specjalnej dla mnie teczce, więc nawet nikt ich nie widział oprócz mnie. Często pomaga mi siebie wyrazić, mimo, że dla innych mogą to być bazgroły.

9. Jak myślisz, dlaczego ludzie wmawiają sobie kompleksy?

W moim przypadku, o wiele łatwiej jest mi siebie krytykować niż komplementować. Kiedy nauczycielka na indywidualnym nauczaniu zapytała mnie o moje wady, wymieniałam je przez pięć minut i mogłabym dalej, gdyby mi nie przerwała. Jak zapytała o zalety, musiałam trochę nad tym pomyśleć, a i tak wszystkie, które wymieniłam były tylko z jej pomocą i mojej mamy. Więc, myślę, że wmówiliśmy sobie to krytyczne nastawienie i przychodzi nam to z większą łatwością niż szukanie pozytywów.

10. Ulubiony książkowy bohater?

Kurcze, ich jest tak dużo! Hm, może Alec z Darów Anioła? Albo Cathy Dollanganger, kurcze.

11. Jak sama oceniasz swojego bloga?

Żeby nie było, że jestem pesymistką, na razie ciężko mi jest stwierdzić, bo dopiero zaczynam, ale myślę, że tragicznie nie jest, chociaż będę robiła tyle co w mojej mocy, aby było lepiej.

Blogi, które nominuje to: 

1. Gdybyś miał/a szansę napisania książki, o czym by była?
2. Możesz czytać jedną książkę (ewentualnie fanfiction) do końca życia. Jaka to by była?
3. Czytasz książkę przed obejrzeniem filmu czy po?
4. Czy masz playlistę, której słuchasz podczas pisania?
5. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
6. Masz jakieś plany na przyszłość? Jakie?
7. Przed dodaniem nowego rozdziału, ile spędzasz czasu na planowanie go?
8. Nadchodzi koniec świata i możesz go spędzić tylko z jedną osobą. Kim by ona była?
9. Przyjaźń czy miłość? Dlaczego?
10. Jaką uwagę przywiązujesz do uczuć, swoich lub czyiś?
11. Jaką przewidujesz przyszłość dla swojego bloga?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz